AdobeAudition3
Anda minat berkaraoke?..Aku tahu diluar sana terdapat ramai orang yang amat meminati bidang nyanyian ini termasukla aku .Tapi hanya sekadar suka-suka untuk menghilangkan tension.Dulu selalu jugak pegi Alam Sentral berkaraoke dalam Jamban satu lagu Rm1.00 kalau 10 lagu Rm10.00.Banyak jugak kan kalau Rm10.00 tu beli makanan tentu dah kenyang.
Jadi pada kali ini aku nak tunjukkan kepada anda semua tutorial cara untuk membuat lagu karaoke dengan meenggunakan Adobe Audition 3.0.Software Adobe Audition 3.0 ini digunakan untuk menghilangkan suara asal dari dalam lagu mp3 dan boleh  dijadikan lagu untuk karaoke.jadi bolehlah anda berkaraoke secara percuma dihadapan Pc anda selepas ini.Anda boleh ikuti Video tutorial dibawah ini jika berminat untuk cuba membuatnya dan untuk dapatkan software ini anda boleh downloadnya dibawah.
Download Adobe Audition 3.0
 

9 comments:

  1. eh ade jugak mende camni ek? bagus la tuk org yg kuat berkaraoke tu. karaoke je kt umh xyah masuk jamban tu

    ReplyDelete
  2. betul tu..tp kalau dh minat karaoke dlm jamban x blh nk tlgla haha

    ReplyDelete
  3. I like karaoke, thanks Ariey...
    Akhirnya ada gak cara buang suara dari MP3...
    THANKS³...

    ReplyDelete
  4. nt dy kuar lirik skali ke?
    kalo lupe lirik nt kene sepak lak..hehe

    ReplyDelete
  5. Aizuddin lirik dia xde la kena buat sendiri..

    ReplyDelete
  6. mana boleh beb, sebab vocal tu dah mix jadi 1 file. Macam nasik putih kalau dah jadik nasik goreng, mana boleh jadik nasik putih balik. haprak lah lu...

    ReplyDelete
  7. @Anonymous
    ko ni mcm bijak je anon..x refer ke youtube kat atas tu..

    ReplyDelete
  8. nak buek video karaoke xleh ko?

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.