Untitled-2 Pada post aku yang telah lalu aku ada share dengan anda semua Visual Style untuk window 7 yang cun-cun boleh rujuk sini pada kali ini pula aku ingin share lagi dengan anda semua Visual Style untuk Window 7 yang lebih cun dan mantop untuk anda gunakan.Buat masa ini hanya 5 jenis Visual Style ini sahaja yang aku jumpa dan  agak menarik untuk digunakan yang lain-lainnya hanya biasa-biasa je jadi aku tak nak share dengan anda semua barang tak cantik siapa yang nak pakai kan.Kepada yang masih tak tahu cara nak tukar start Orb button boleh rujuk sini.Selamat mencuba.
Q__s_Counter_Elements_7_by_webtrance
Download Q's Counter Elements for Windows 7
Windows_7___Prototype___VS_B2_by_tehosc
Download Windows 7 PrototypeVS B2
ElegantBlack_Windows_7_Final_by_bhast2
Download Elegant Black Final bhast2
W7Dark_for_Windows_7_by_Creativityx
Download Win7 Dark
Victorian_Glass_7_VS_by_Deviantnoob
Download Victorian Glass 7

Post a Comment

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.