My Service:
1.Mencantikkan dan membuat blog menjadi kemas.
2.Design Template gallery dan minisite Untuk Perniagaan guna blogspot.
3.Design Banner
4.Membuat Contact Form.
_________________________________________________________________________________

1.Tentu anda semua menginginkan sebuah blog yang cantik dan kemas.Kerana mempunyai blog yang berserabut tentu akan membuatkan pengunjung di blog anda akan berasa sedikit rimas untuk berada lebih lama didalam blog anda.Untuk menarik pengunjung ke blog anda bukan sahaja perlu mempunyai isi yang bagus tetapi bergantung juga kepada penampilan diblog anda itu.Jika hanya isi blog sahaja yang bagus tetapi blog anda berselerak tentu sahaja akan menyusahkan pengunjung di blog anda.Kini aku akan membuat service mengedit blog kepada sesiapa yang menginginkan blognya kelihatan cantik dan tersusun.Service mengedit blog ini hanya untuk pengguna blogspot dan kepada mereka yang kurang kemahiran untuk menambah fungsi-fungsi dan trik yang sudah aku tunjukkan di dalam blog aku ini.Dengan service yang aku berikan ini akan dapat menjimatkan masa anda dan tak perlu pening kepala kerana sering kali tidak berjaya untuk membuatnya.

2.Kepada Anda yang ingin memulakan perniagaan didalam internet tetapi masih kekurangan modal boleh cuba menggunakan blogspot sebagai permulaan untuk berniaga.Tetapi kebanyakkan template free yang ada sekarang kebanyakkannya tidak sesuai digunakan untuk perniagaan kerana kurang kemas,berat sewaktu loading dan warnanya mungkin tidak bersesuaian dengan kemahuaan anda.Jika menggunakan template yang aku buat anda bebas memilih warna yang anda mahukan beserta dengan support jika terdapat masalah.


3.Salah satu cara untuk menarik pengunjung ke blog kita adalah dengan membuat banner yang cantik yang membuatkan orang berminat untuk klik seterusnya pergi ke blog kita.Kepada anda yang kurang mahir untuk membuatnya aku boleh buatkan dengan cas yang paling minima.

4.Contact form amat penting diletakkan didalam blog kerana memudahkan pengunjung menghantar email kepada kita.Contact form yang dibuat oleh aku ini dicantikkan lagi dengan menggunakan teknik css.


__________________________________________________________________________________
 Jika anda berminat hendak menggunakan Khidmat aku seperti yang aku tuliskan diatas bolehlah hantar email kepada aku di DADU_MERAH@YAHOO.COM.