arieydesignr Salam semua..aku ada membuat sedikit penambahan didalam blog ini.Aku ingin berkongsi dengan anda-anda semua koleksi ceramah-ceramah agama yang ada pada aku dan akan aku upload sedikit demi sedikit untuk dikongsi kepada anda yang berminat untuk mendegar ceramah agama.Koleksi ceramah-ceramah agama ini ada aku dapati didalam internet dan ada juga melalui pembelian.
Buat pertama kali ini aku akan berkongsi ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Azhar idrus.Ceramah yang disampaikan oleh beliau mungkin kurang difahami kerana mengunakan loghat terengganu jadi dinasihatkan anda mencari translator jika kurang memahaminya ya.Dan aku harap dengan perkongsiaan ini akan dapat memperkukuhkan lagi iman kita semua.Dan diharap juga perkongsiaan ini akan memberi manafaat kepada anda..
p/s:Aku akan cuba upload kesemua ceramah itu sedikit demi sedikit kerana connection internet aku terlalu lembab.sekian wasalam.
                                               


7 comments:

  1. bagus2.. sharing is caring..

    p/s: tenet aku pun lembap skang ni.. :'(

    ReplyDelete
  2. tambahan ariey...

    apa kata buat tajuk ceramah..
    nanti orang download dah tahu tejuk ceramah tu..

    ReplyDelete
  3. tajuk ceramah camne neon..aku dah buat page khas untuk download ceramah je..nama penceramah dengan tajuknya sekali.

    ReplyDelete
  4. oh, aku baru klik and nampak. heheh.good job anyway..bertambah pahala buat share good things mcm ni..

    ReplyDelete
  5. hrp2 camtula tp jgn x dgr plak ye neon :D

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...tambahan koleksi ceramah agama juga terdapat di sini,,,http://e-profileofsuhaimiejamli.blogspot.com/2011/04/koleksi-ceramah-ustaz-kazim-elias.html

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.