Flavoured retro

Sebenarnya sudah agak lama aku nak share wordpress theme pack ini dengan korang semua tetapi disebabkan tidak mempunyai banyak masa untuk berbelogging jadi aku biarkan sahaja dulu theme-theme ini dalam simpanan aku.Free dan Premium wordpress theme pack ini aku dapati semasa aku sedang berjinak-jinak dengan mesin wordpress dulu masa menggunakan domain co.cc dan hosting dari 000 webhost boleh rujuk sini sekarang blog tu aku dah delete pun.Aku buat blog dengan wordpress dulu pun sekadar untuk menambah pengetahuaan je nanti kalau orang cerita pasal wordpress sekurang-kurangnya aku tahu apa itu wordpress.

Kebanyakkan theme-theme ini aku dapati didalam satu blog yang aku pun dah tak ingat url blog dia sebab aku tak bookmark pun kalau sesiapa tahu boleh bagi link url dia dekat aku.Dalam blog itu terdapat banyak theme-theme wordpress yang premium aku pun tak tahu dekat mana dia dapat mungkin dia beli la kot kemudian share semula dalam blog.Tetapi aku tak berapa pasti samada theme itu sudah free atau masih lagi premium sekarang ini kalau sudah free janganlah marah dekat aku pulak nanti sebab aku hanya share je.Saiz kesemua theme ini sebesar 107 MB kalau nak boleh download dekat bawah.

Download free dan Premium Wordpress Theme Pack

Post a Comment

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.