develporact
Adakah komputer anda masih lagi menggunakan window xp ataupun vista.Jika ya aku menggalakkan kepada anda agar menggunakan win7.Melalui pengalaman aku menggunakan win7 apa yang boleh aku katakan adalah win7 adalah yang paling bagus setakat ini kerana mempunyai visual yang cantik seperti vista dan kelajuaan seperti xp.Setakat ini tiada lagi kecacatannya yang aku jumpa.Jika anda berminat untuk menukarkan operasi komputer anda kepada Win7 anda boleh cuba bertanya Killvern kerana setahu aku dia ada membuat dvd untuk win7.genuine-windows-7-beta-1-logo


Hari ini aku hanya ingin berkongsi dengan anda semua Window 7 Genuine Activator Key For Ultimate and Profesional.Activator key ini bolehlah anda gunakan jika ingin menjadikan win7 anda Genuine dan cara untuk menggunakanya pun senang kerana anda hanya perlu installkan benda ini kedalam komputer anda .
catskemudian apabila sudah selesai komputer anda akan menjadi Genuine insya’allah  hehe.tetapi jangan salahkan aku jika tidak menjadi ya kerana aku tidak pernah mencubanya aku hanya mengaktifkan win7 aku dengan menggunakan key yang aku ambil dalam Youtube dan key itu boleh dipakai.


Download Window 7 Genuine Activator Key For Ultimate and Profesional Disini.

16 comments:

  1. Posting yg bagus nie.pasni x yah pening2 nak cari loader or activation key...thanks a lot.sharing is caring :)

    ReplyDelete
  2. sama-sama Naim semoga berguna nanti

    ReplyDelete
  3. Piratz biasala org yg pakai win7 skrg ni banyak yg pakai key dan crack yg haram..ko ada ke yg halal

    ReplyDelete
  4. driver laptop untuk win7 kena guna yg xp atau kena download yang baru dari manufacturer?

    ReplyDelete
  5. haha. tah skng mane de halal harm bro. hee. bgus2. aku xpkai windo 7 pon lagi =P

    ReplyDelete
  6. Anon win7 x perlu nak install driver lg

    ReplyDelete
  7. Acap ko bila nak pakai..win7 best tryla

    ReplyDelete
  8. hahaha... Cybernatic88 bile gik nak join komuniti windows 7 ni

    ReplyDelete
  9. hehe...bagus2...semua blogger dh ,merebak w7..akuada dh cd, tapi xguna lagi....

    ReplyDelete
  10. Guna la syin bila lg nak test

    ReplyDelete
  11. esok aku nak test.. harap2 ko la.. masa blum kluar retail pny.. aku test xde sound pc aku.. driver tak compatible..

    kali ni aku buat dual boot dulu.. kalau xde bunyi gak.. nyah ko dari pc aku.. hahaha..

    ReplyDelete
  12. ye ke ezany tp aku install dkt komputer aku semua ok..speaker ko rosak kot huhu

    ReplyDelete
  13. laptop ku udah jadul banget, centrino duo ram udah 2 giga pake licensi win Xp. qra bisa g ya migrasi ke Win 7???

    ReplyDelete
  14. Nova bisa aja Win7 sgt ringan seperti win xp jg..

    ReplyDelete
  15. aku baru nak dunlod link tu...ayat last ko tu buat aku terbantut.

    takpe la aku stay dgn XP. ;(

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.