test Salam Semua,hari ini aku nak berkongsi dengan anda semua sebahagian daripada koleksi wallpaper yang ada dalam simpanan aku.Kebanyakkan daripada wallpaper ini aku dapati didalam internet jadi terlebih dahulu ingin meminta maaf kerana tidak dapat memberikan creadit kepada tuan punya wallpaper ini secara detail kerana tidak mengetahui kepunyaan siapa jadi credit diberi kepada semua tuan punya wallpaper ini yang bersusah payah membuatnya..Thank’s to u all.

Screenshoot sebahagian Wallpaper

tests

Download►


4 comments:

  1. tenkiu.. aku dah donlot.. mane tau kot ade yg berkenan..

    ReplyDelete
  2. ehh aku amik lagi yang nii
    eh banyak nye ko kasik free
    ko ni memang pemurah!
    ;)

    tankiu

    ReplyDelete
  3. biasala sharing is loving neon :)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.