avi Disebabkan Antivirus yang yang aku pernah share dengan anda dulu akan tamat tempohnya pada 27/11/200 sila rujuk sini maka pada kali ini aku ingin berkongsi dengan anda antivirus yang aku rasa yang sangat terbaik berbanding dengan lain-lain Antivirus.Antivirus yang aku ingin kongsikan dengan anda semua ini adalah Avira AntiVir Premium 9.0.0.452 beserta dengan key sekali.Avira AntiVir Premium 9.0.0.452 ini boleh melindungi komputer anda dari serangan virus, worm, trojan, rootkit, phishings, adware, spyware, bots dan berbahaya "drive-by" downloads.

Disamping itu juga  Avira AntiVir Premium 9.0.0.452  ini juga dilengkapi dengan perlindungan antivirus PLUS: perlindungan email (POP3), AntiPhishing, AntiSpyware, AntiAdware dan banyak lagi.Semoga dengan adanya Avira AntiVir Premium 9.0.0.452  ini akan membuatkan komputer anda selamat untuk melayari internet dan bebas dari sebarang ancaman.Avira AntiVir Premium 9.0.0.452  hanya bersize: 31.3 MB dan aku boleh katakan ianya amat ringan berbanding daripada kaspersky yang pernah aku gunakan dulu.Anda boleh dapatkan Avira AntiVir Premium 9.0.0.452  ini dengan mendownloadnya secara free dibawah.
Download.

13 comments:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete
  2. x lah aku dh update xde masalah pun..

    ReplyDelete
  3. aku guna avast.. free jer.. malas la guna av yg ade key ni.. nnt lama2 xleh update..

    ReplyDelete
  4. ezany kalau blcklist cari je key lain dlm internet pun banyak

    ReplyDelete
  5. waaaa tankiu22 aku nak cube laaa sebab aku nyer lap banyak makhluk asing

    ReplyDelete
  6. cubalah mana tau serasu dgn lap ko hehe

    ReplyDelete
  7. aku mmg gune avira ponnn tpi free da dapat premium sape taknak, but kalau hbs period dia, kene tukar free balik haha

    ReplyDelete
  8. ala cari kje key dia dlm internet neon xpe kalau ada yg baru nanti aku share

    ReplyDelete
  9. mane key die..xde pown bile dah yap donlod..

    ReplyDelete
  10. key dia ada sekali dkt dlm tu..pnah ke guna Avira

    ReplyDelete
  11. xpnah.. baru nak try.. key die yg HBEDV.KEY 2 kan.. my lappy xley bace rpenye..

    ReplyDelete
  12. Aah Honey install dulu kemudian masukkan key tu

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.