Coming Soon..Tidak lama lagi aku akan lancarkan blog terbaru aku free-wordpress-blogger-templates.via.my.Blog ini dibuat adalah untuk pengemar-pengemar template yang masih lagi tercari-cari template yang mereka inginkan.Aku akan cuba uploadkan sebanyak mungkin template yang aku rasakan menarik dan anda boleh download di blog baru aku itu nanti.Aku juga mungkin akan berkongsi template yang aku telah aku editkan khasnya untuk mereka yang mengunakan blogspot.Anda juga boleh berkongsi template yang telah anda edit dari template lain atau template yang dibuat oleh anda sendiri dan Anda boleh letakkan link ke blog anda di bahagian footer template itu.Semoga dengan cara ini blog anda akan dapat menerima lebih ramai pengunjung melalui template yang telah anda edit itu.Untuk letakkan template yang telah anda edit itu ke blog aku anda hanya perlu isikan form di ruangan submit template.Kemudian aku akan pamerkan template yang anda edit itu didalam blog aku..

4 comments:

  1. bley ajak aku jadi freelance writer nie..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. Piratz nanti aku fikirkan hehe :D

    ReplyDelete
  3. ak mnunggu theme wordpress yang lawa2...huuu...
    nk yg style magazine and news okeh!...ho3..

    ReplyDelete
  4. Zelo ok aku tgh usahakan sekarang ni hehe..xde masa nak upload skrg ni sibuk sikit

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.