submit

Disebabkan kesibukkan yang melanda aku sejak kebelakangan ini aku ingin menjemput korang semua menjadi penulis di blog aku yang dah agak keusangan ini.Korang semua boleh submit entry yang dipost di blog korang itu di blog aku ini sebagai balasannya korang akan dapat linkback semula ke blog korang jadi dengan cara ini diharap akan dapat menaikkan lagi kadar pengunjung di blog korang nanti.Kalau tak banyak pun sikit jadilah kan.

Setiap post yang disubmit oleh korang itu akan dipaparkan secara automatik jadi aku harap korang tidak suka-suka je membuat post yang berunsur spam di blog aku ini nanti ya.Disebabkan blog aku ini lebih kepada unsur tutorial dalam memberi panduan kepada orang ramai jadi aku harap post yang disubmit oleh korang itu nanti juga adalah sesuatu post yang akan dapat memberi pengajaran dan manafaat kepada orang lain tidak kira apa jenis pun cerita mengenai agama amatlah dialu-alukan dan ingatlah hanya 3 jenis sahaja pahala yang akan kita dapat secara berterusan setelah kita meninggal dunia nanti

1- sedekah amal jariah

2- doa anak yang soleh

3- Ilmu yang bermanafaat.

(p/s:kalau salah tolong perbetulkan)

Jadi aku harap didalam kita berbelogging janganlah lupa untuk membuat amalan untuk hari akhirat nanti.Kepada korang yang tak tahu nak submit post di blog aku ini boleh tengok video dibawah ini.


setiap post yang korang submit akan dihantar ke twitter aku secara automatik jadi jangan lupa untuk follow twitter aku ya

2 comments:

  1. weh..delete dulu la post previous tu hahaha...nnt aku buat post lain baru share..segan kot! tu test je hahaha

    ReplyDelete
  2. @neon:oh yeke ok aku delete la

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.