ban

Hehe..post yang aku buat ni tak ada kena mengena dengan Tutorial tetapi sekadar ingin meminta tolong daripada Pengunjung-pengunjung di blog ini agar dapat mengundi aku..Sebut pasal mengundi ni tentu sahaja akan membuatkan anda bosan kerana terlalu kerap sangat negara kita ini mengundi tetapi ini tiada kena mengena dengan politik aku hanya ingin meminta anda semua  mengundi desktop aku.Aku ada menyertai pertandingan Desktop yang paling cun yang dibuat oleh Acap tokei blog Cybernatic.blogspot.com yang dibuatnya sempena follower dia dah cukup 100 orang.Hadiahnya berupa akaun megaupload sebanyak 50gb cukup besar untuk menyimpan fail.Dibawah ini adalah screenshoot desktop aku.

mykillerdesktop-1 Macam mana ada peluang tak nak menang.Setakat ni persaingan amat sengit peserta-peserta yang lain telah mendapat undian yang banyak tidak pasti samaada mereka menggunakan pengundi hantu atau menggunakan khidmat bomoh atau tidak tetapi yang pastinya aku baru mendapat 6 undian haha..Jadi aku meminta agar anda dapat mengundi aku dan jika aku menang aku berjanji..!!berapa banyak janji daaa..untuk mengundi sila pergi ke sini lihat di bahagian sidebar masa diberikan selama seminggu undian sms tidak dilayan kerana ini bukan AF.Selamat mengundi kepada anda .


12 comments:

  1. Tq X-Po ajakla lg geng2 ko vote aku haha

    ReplyDelete
  2. Piratz ni bkn memancing tp menjala terus =))

    ReplyDelete
  3. aku dh vote gak..ko pakai windows 7 ke bro?

    ReplyDelete
  4. hahaha. truskan bro. lame lagi nk tmt. hee. hrp ko mng la ye =P

    ReplyDelete
  5. Ahh Ricky aku pakai win7..ko pakai apa?

    ReplyDelete
  6. Acap ko kena vote aku tau.kalau x menang pun aku nk jgk akaun megaupload tu hehe

    ReplyDelete
  7. rileks.. ramai org undi ko guna pos.. tu yg lmbt sket sampai.. patutnya acap tu buat undian masa bln pose.. baru la xde pengundi hantu.. haha..

    tapi mmg smart desktop ko ni.. jeles aku..

    ReplyDelete
  8. tula acap lmbt sgt nk cukupkan follower dia kalau x dh boleh wat masa bln pose hehe..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.