hari-raya

Salam semua..Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua teman-teman,Silent-silent Reader,pelawat-pelawat yang mungkin ada yang tersasar  memasuki blog aku walaupun ada yang tak sudi meninggalkan komen tapi tak mengapalah asalkan kalian mendapat pelajaran yang berguna di blog aku ini dan semoga ianya bermanafaat kepada kalian semua.

Terima Kasih aku ucapkan kepada kawan-kawan yang sentiasa memberikan komen-komen di blog aku ini kerana dengan komen-komen yang kalian berikan akan dapat memperbaiki lagi gaya penulisan aku dan disamping mengetahui apa yang kalian mahu aku tulis diblog ini.Dan dengan komen-komen dari kawan-kawan itu juga telah aku jadikan sebagai pembakar semangat untuk aku sentiasa menulis tanpa mengenal erti putus asa.Semua komen-komen dari kalian itu amatlah aku hargai tanpa komen dari kalian semua aku bagaikan seorang yang berada di sebuah banglo pulau tanpa ditemani sesiapa yang ada hanyalah kesunyiaan :).Cewahhhh.

Dikesempatan ini juga aku ingin memohon Ribuan Ampun dan Maaf andai aku ada membuat salah dan silap kepada kalian semua,jika ada komen-komen yang aku tinggalkan di blog kalian-kalian yang mungkin ada yang menyinggung perasaan  dan menyakitkan hati kalian percayalah yang aku tidak bermaksud untuk buat begitu kerana sebagai makhluk Tuhan aku tidak lari dari membuat salah dan silap.Kira 0-0 ye hehe..

Aku juga ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi memberikan aku e-kad Raya,ini adalah tahun pertama aku mendapatnya dan ini juga adalah tahun pertama aku manyambut hari raya bersama-sama kalian didalam blog.Best jugak ye heee..Jom kita tengok siapa yang bagi aku ekad raya .

Yang pertama aku dapat adalah dari Daus.Pemilik Daus Entertaiment.Kreatif daus ni tapi kenapa banyak warna hijau je memang minat hijau ke hehe.rayaDan yang kedua aku dapat adalah dari Yanamib.Pemilik blog ctliyana86  cantik ekad raya Yana ni siap ada gambar dak encem lagi hehe..aku tak encem ke Yana :p.kad-new-cov-edit2Terima kasih aku ucapkan kepada kalian berdua dan aku amat menghargainya..Tak ada dah ke orang nak bagi kat aku e-kad raya hehe.Dan dibawah ini pula adalah e-kad raya yang aku buat khas untuk kalian-kalian semua diharap agar kawan-kawan,silent-silent rider dan yang tersasar ke blog ini  semua sudilah untuk mengambilnya e-kad raya aku ini.maaflah aku buat tak berapa cantik disebabkan aku agak kesuntukkan masa  hehe..(sebenarnya tak pandai banyak alasan plak aku ni.)

kad

Tags: hariraya, e-kad, aidilfitri, eidmubarak,

20 comments:

  1. aku dah amek kad raya ko tu.. cantik jer aku tgk..

    slamat hari raya.. :)

    ReplyDelete
  2. dh ambik ke ezany tq..cantik ke tu kubah masjid putrajaya tu haha..aku rembat dkt google pastu aku edit blk

    ReplyDelete
  3. aku nk wt kad raya jgk. haha. btw selamat hari raya maaf zahir dan batin :D

    ReplyDelete
  4. tq ariey..yana da amek :p
    FYI, anda pn ensem jugak..hikhik ;))

    ReplyDelete
  5. Thanks ariey, warna favourite aku ijau...
    eheheh...

    ReplyDelete
  6. Haha acapz buatla nanti jgn lupa bg kat aku yer..selamat hari raya maaf zahir dan batin jgk..eh batin ada ke =))

    ReplyDelete
  7. Dh ambik ke yana Tq,


    Eh yana apasala ariey rasa cam selesa je bernafas ni, lancar jer rasa haha..:))

    ReplyDelete
  8. Sama-sama Daus ,Ye ke patutla hijau je mata hitamku hehe

    ReplyDelete
  9. haha. sudah buat dah. sudi2 la amik =P. eh btin xde. hahaha. silap tulis :D

    ReplyDelete
  10. selesa bernafas eh??maknenye ariey nyer reseptor sumenye normal2 belaka..huhuhu :D

    ReplyDelete
  11. nak amik..tapi taktau la nak tepek mane? tepek kat muke leh ke? alaa senang2 ko print jer pastu ko send kat alamat umah aku.. baru tradisional sket hahahahaha

    tanx ariey selamat pakai baju melayu kaler poink.

    ReplyDelete
  12. ala neon ko print ler pastu tepek kat cermin kete ko ke kalau xde kete tepek kat kete abg2 ko buat sticker cermin hehe.



    selamat pakai baju melayu juga haha

    ReplyDelete
  13. salam aidilfitri jgk Nazra..jgn mkn lemang byk ye nanti cpt gemuk haha

    ReplyDelete
  14. ;selamat hari raya

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.