screenshot.30

Pada post aku yang lalu aku ada mengatakan yang jika kita upload file di Ziddu.Com setiap file yang didownload oleh orang ramai kita akan dibayar sebanyak $0.001. Sila rujuk posting itu disini.Pada kali ini aku ingin mengajak anda untuk menambah pendapatan di Linkbuck.com pula.

Di Linkbuck anda juga akan dibayar sebanyak $0.001.Perbezaan di antara Ziddu dan Linkbuck adalah ziddu akan membayar untuk setiap file yang didownload oleh orang ramai tetapi di Linkbucks anda akan dibayar untuk setiap kali anda menghubungkan orang ramai ke site yang lain.Linkbucks akan membuat pembayaran melalui akaun paypal .Klik sini untuk mendaftar di Paypal.Di bawah ini adalah cara untuk membuat link di Linkbucks.

Katakan jika anda seorang yang suka berkongsi lagu mp3.Yang perlu anda lakukan adalah uploadkan file itu ke tempat menyimpan data seperti box.net.Apabila anda sudah selesai upload sila copy link share lagu anda itu aku ambik link ini sebagai contoh http://www.box.net/shared/6ztfioz53f. Kemudian anda pergi ke Linkbucks.com untuk menukar link url itu.Sila Klik Sini jika anda belum mendaftar dengan Linkbucks.

Kemudian anda pilih create link screenshodt .Selepas itu anda pastekan link url lagu mp3 yang anda upload tadi itu didalam kotak link to convert.Sila pastikan landing page content itu anda pilih clean(all images).

screenshot.33

Kemudian anda klik butang Generate Link.setelah itu anda hanya perlu copy link url yang telah siap diconvert itu dan bolehlah mula share dengan orang ramai.

screenshot.34

sekian.Semoga bertambah pendapatan didalam internet.


2 comments:

  1. nice info.. mcm2 cara nak cari duit kat internet ni ek.. cuma aku ni jer belum terbuka hati nak cari duit melalui internet kot.. tp tak tau la akan datang nnt..

    ReplyDelete
  2. xpela ezany ko dh kaya aku kenala cari nanti xde duit nk byr bil internet hehe

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.