avatar2 Hari ni aku nak kongsi sticker untuk diletakkan di blog anda,sticker ini mungkin lebih sesuai jika diletakkan di bahagian sidebar tetapi sebab blog itu blog anda jadi ikut suka hati andalah nak letak dekat mana pun aku cuma bagi cadangan je.Tujuan aku nak bagi sticker ni bukan apa aku tengok sticker ni cantik dan ayat-ayat dia pun bagus-bagus.Jadi sayanglah kalau aku tak share dengan anda.Sebenarnya ini bukan sticker tetapi adalah avatar yang telah dibuat oleh styleislam kalau anda nak download avatar ni boleh download di sini avatar ini diberikan percuma oleh itu kita doakan agar orang yang membuat avatar ni di berikan ganjaran pahala oleh Allah kerana telah membuat sesuatu yang bermanafaat macam ni.Jadi aku harap anda pakailah sticker ini untuk diletakkan di blog masing masing kalau tak nak tak payah aku tak paksa.Laman web avatar ni aku jumpa semasa tengah melepak dekat negaraku tuan punya http://zariel.net yang post.Terima kasih kepada beliau.Untuk letakkan di blog anda hanya copy didalam text area tu dan pastekan di HTML-Javascript.

alakhira

almedinah


alqiyamah


ambientmosque


droplove


dua


dunya


espana_islamica


gaza


gohalal


hijab


ilovemyprophet


jannah


jesusmuhammad


journey2almighty


juma


keepsmiling


makecaynotwar


mecca


mecca_


mini_muslim


muslimbynature


muslimehelfen

ottoman


ramadan

readquran


salahgetconnected


salahtogether



salam



salam_bubble


shaytan


stopwars

styleislam

sunnah


terrorism


ummah




4 comments:

  1. aku nak letak kat blog akui leh?

    ReplyDelete
  2. Boleh jer piratz pilih-pilh yg mana satu yg berkenan dihati;D

    ReplyDelete
  3. haha. thanks bro. backlink blog aku.malangnya post aku pasal tu dh hancus. hosting aku sebelum ni hancur x sempat buat back-up. skarang aku start dari kosong... huhu

    ReplyDelete
  4. Sama-sama,Ye ke Zaryl kesian ko penyedia hosting ko tu xde buat backup ke?

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.