drift Korang minat drift tak?semalam masa aku blogwalking ke blog [Yanamib] terbacala post dia yang bertajuk mari belajar Drift.Sebenarnya aku memang salah seorang peminat sukan Drift ni dan ramai dikalangan kawan-kawan aku pun memang suka sukan ni tetapi semuanya dikalangan lelaki tak tahu pulak ada jugak orang perempuan yang suka.Korang rasa apa pandangan aku pada orang perempuan yang suka sukan Drift in?..Pada pandangan aku korang memang sangat mantap sebab sukan ni memang bagus dan dapat menguji ketangkasan kita bila memandu dan sukan ni juga bukan untuk golongan lelaki sahaja sekarang ini golongan perempuan pun boleh kalau berminat kan.Nanti tak ada lah lagi orang perempuan yang bawak kereta macam siput dekat atas jalanraya lagi hehe..jangan marah ye gurau je.kalau korang nak tengok boleh refer gambar dekat bawah ni tiekt Rm1 je berbaloi-baloi.

28847_1179910237260_1813306307_333299_5692489_n

Jom layan video dekat bawah ni.Bila la aku boleh buat macam ni dengan kereta aku.Dahla kereta aku pacuaan depan alamatnya tak merasala aku buat Drift


4 comments:

  1. ariey xjoin ke drift kt subang ni?brape no plate kete??huhuhu~
    klu ramai pompuan buat drift kt highway alamatnya toke² workshop kt mesia ni leh jadi millionaire.. ;))

    ReplyDelete
  2. x tau lg rasa mcm nak pg jer tp takut kena keje..kalu rmai org permpuan buat drift jwbnya org lrlaki x blh cari makanlah haha..

    ReplyDelete
  3. nak drift ni agak2 kena ade lesen tak.. hehe.. kete pacuaan depan tu kete mende ek..?

    ReplyDelete
  4. @ezany



    lesen x perlu kot..kete pacuaan depan tu kereta yang xde tayar belakang pun masih boleh jalan lg hehe..:)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.