SuperStock_1491R-1075236 Tentu anda semua sudah sedia maklum tentang trajedi yang telah menimpa Amerika Syarikat pada 11 September 2001.Beribu-ribu nyawa telah terkorban didalam trajedi yang trajis itu.Pihak Syarikat telah mendakwa bahawa itu adalah serangan oleh teroris yang di buat oleh Anggota Al-Qaeda.
Tetapi banyak terdapat tanda-tanda yang membuktikan bahawa kejadian 9/11 itu telahpun dirancang dengan begitu rapi sekali.Dan pada pandangan aku kejadiaan itu bukanlah disebabkan oleh serangan pengganas seperti yang diwar-warkan oleh pihak Amerika Syarikat kerana mereka hanya ingin mengabui mata rakyat Amerika Sahaja dengan memberi alasan seperti itu.Dan dengan terjadinya Trajedi 9/11 ini akan dapat memberikan mereka lampu hijau untuk menyerang orang islam yang dianggap Teroris serta menghancurkan orang Islam diatas muka bumi ini.Disini aku ingin mengajak anda semua untuk berfikir sejenak apakah motif disebalik kejadiaan ini.JIka anda berfikir sedalam-dalamnya tentu anda akan dapat mengetahui motif tersebut.
Pada pandangan aku:-
Untuk menghancurkan semua umat islam yang berani menentang mereka walau dengan cara apa sekalipun.Seperti Iraq yang kini telah dihancurkan oleh mereka.Kerana selagi adanya umat islam diatas muka bumi ini selagi itulah agenda mereka tidak akan berjaya.Setelah tiadanya umat islam yang mahu menegakkan islam diatas muka bumi ini lagi barulah Sang Juruselamat yang ditunggu-tunggu itu akan muncul.Siapa sang juruselamat?iaitu Dajjal.Dan semua trajedi ini adalah dirancang oleh Yahudi.
Bukti-Buktinya:
screenshot.13 Anda taip   Q33 NY  didalam ms word dan tukarkan tulisan itu kepada Wingdings.Dan anda akan dapat seperti diatas.wtc_series_1
Bukti yang terdapat didalam dollar amerika ada boleh tengok didalam video dibawah.


Apa pendapat anda pula setelah melihat bukti-bukti ini.Sungguh bijak orang-orang Yahudi ini membuat perancangan kan.

15 comments:

  1. aku taktahulah cane diorang rancang bende ni dgn rapi...diorang ni genius ke ape..

    bersungguh2 betul yahudi nak jatuhkan islam..rakyat pon dipergunakan..

    actually kalau kita tgk,banyak care org yahudi ni dah kaburi mata kita dgn movie2 , lagu2, iklan, barangan semua laa...semua nak tunjukkan yang mereka baik..bende2 ni sume dah meresap dalam kepala umat islam..sebab tu banyak budaya yahudi kita da terikut2...

    aku nak boikot yahudi!sedang cuba~

    ReplyDelete
  2. mmg betul dalam Movie pun byk mereka dah cuba pengaruhi kita..seperti cerita matrix,The day The earth Stood Still dan banyak lg.Cuma caranya sgt halus sampai kita x sedar..


    Mmg mereka bersungguh2 kerana mereka nak semua manusia menjadi pengikut yahudi..Semoga kita semua tidak terpedaya.

    ReplyDelete
  3. dahsyat sungguh peristiwa ini.. sudah lapan berlalu.. namun, peristiwa hari tu masih lagi diingati.. terkejut mendengar berita lewat pagi tuh.. kebetulan baru balik daripada airport..

    ReplyDelete
  4. Aah inilah peristiwa paling besar pernah terjadi..Dan tentu menjadi igauan kepada seluruh warganegara amerika.

    ReplyDelete
  5. Emang layak Amerika di gituin Riey, saya sebagai muslim mendukung .....

    ReplyDelete
  6. Ya Iwan,Tp mgkn x semua warga Amerika itu jahat kan.

    ReplyDelete
  7. ni semua mmg keje yahudi & amerika. h1n1 ni pun keje die org gak. semuanya utk menstabilkn ekonomi die org. semuanya aku bc kat laporan h1n1 yg dikeluarkn oleh saudara Razif Yusof. pk logik, ade btl gak pe yg ade dlm laporan 2. kalo nk bace, bleh dptkn kat blog aku. just nk bekongsi je..

    ReplyDelete
  8. Ok Alan nanti aku baca dkt blog ko

    ReplyDelete
  9. wat the tut, h1n1 pon angkara dey yall..mcm ni hancus la kita..semua die nak monopoly..:-t hurm..ape nak buat kalau cam nie?

    ReplyDelete
  10. Nak Buat Apa lg Neon..Berdoalah jelah semoga kita semua dijauhi dari malapetaka.

    ReplyDelete
  11. :)] kene kol askar dan tentera malaysia serang amerika!ok tak? :-o

    ReplyDelete
  12. 9. Berikut merupakan nama Yahudi di seluruh dunia:
    • Berg” ( Goldberg)
    • Man” (Goldman,Ligthman)
    • Stein” (Einstein)
    • Ler” (Adler)
    • Ner” (Asner)
    • Ilin” (Gitlin)
    • Witz” (Horowitz)
    • Baum” (Teitelbaum)
    • Off” (Chartoff)
    • Nik” (Resnik)
    • Thal” (Rosenthal)
    • Ling” (Spelling)
    • Sky” (Linsky)
    • Farb”(Himmelfarb)
    • Feld”(Seinfeld)

    hehehe sowi la ariey. tadi aku main tembak je. ni penambahannye ok. aku terbace kat sini..aku pon peminat besar scofield gak hahaha tapi tu bukan real name beliau.peace no war ok! kesian aku tgk ko tukar terus gamba beliau..b-(

    sumber : http://pmfstukm.wordpress.com/2009/03/29/beza-antara-yahudizionis-dan-israel/

    ReplyDelete
  13. Hehe byk btol nama..bgus2 byk lg yg aku x tau sbnrnya xpela gunakan wajah sendiri je :D

    ReplyDelete
  14. erm..da pnh dgr psl mende ni..cemtu jugak kes H1N1..USA + Israel yg plan sebarkn biological weapon tu..mmg da nk akhir zaman nmpknye..wallahualam :-o

    ReplyDelete
  15. betul tu Yana apakah niat terselindung dorg tu hanya Allah saja yg tau.

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.