kaspersky-lab-logo

Adakah anda sedang menggunakan windows 7 tetapi ada menggalami masalah dalam memasang antivirus.Sebelum aku install window 7 aku mengunakan Kaspersky Internert Security 7 tetapi selepas menggunakan window 7 aku dah tak boleh menggunakan antivirus itu kerana driver dia tidak serasi dengan window 7.Kepada anda yang mempunyai masalah seperti aku anda boleh cuba menggunakan Kaspersky Antivirus 8.0.0.1015 versi beta.Antivirus virus ini boleh anda download secara percuma di Kaspersky’s FTP site. Download Kaspersky Anti-Virus 8.0.0.1015.Kaspersky Antivirus 8.0.0.1015 versi beta ini juga dilengkapi dengan firewall dan anti-spam.Lesen untuk antivirus ini akan tamat pada 27/11/2009 ada masa lebih kurang 6 bulan lagi untuk menggunakannya.Jadi tunggu apa lagi jom download.

screenshot.1


2 comments:

  1. salam. bro, apsal xbg link lengkap jer? url please utk dlod tu....

    ReplyDelete
  2. Hafiz..ko klik je dkt link yg aku dh kaler warna merah tu ye..nanti ada link download dkt kaspersky

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.