baru aku perasan yang blog aku dah x ada keluar iklan dari adsense rupanya bila check email dah kena disable.nasib baikla last payment aku dah ambik kalau tak mesti haru jugak.Tapi tak apalah nanti boleh cuba buka akaun baru dan lepas ni kena lebih berhati-hati sikit dengan syarat yang telah ditetapkan oleh pihak google adsense.

post ini saja je aku buat untuk memberitahu korang semua yang blog aku akan ditambah dengan kedai online.Aku sebenarnya tak suka buat banyak blog sebab aku tak ada masa nak jaga jadi aku buat template yang baru ini mempunyai dua fungsi satu fungsi untuk blog dan satu lagi lebih kepada kedai online berbentuk gallery lengkap dengan order form secara pop up sekali.Jadi tak adala nampak berserabut sangat.Disamping bertutorial aku juga akan menjual hehehe..Buat masa ni tak ada lagi terfikir nak jual barang apa..mungkin korang boleh bagi sedikit idea kot dekat aku barang apa yang senang dijual.Okla semua nantikan kemunculan template terbaru arieyblog.com.. blog tutorial + shop.

5 comments:

  1. Uikss mesti masyuk main adsense neh.. hehe salam perkenalan.. :)

    ReplyDelete
  2. heh..aktif lg tak berniaga ni?? ni nk share niaga ngan ko nih
    http://online-perfume.blogspot.com/

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.