20 Kepada anda yang ingin mencuba mencari duit dari Google Adsense tetapi tidak mempunyai idea untuk menulis dan tidak berapa mahir menggunakan bahasa english dengan baik mungkin anda boleh mencuba membuat blog yang simple dan tidak perlu memeningkan kepala anda untuk memikirkan apa yang perlu anda tulis.Salah satu cara untuk anda mendapat income dari Google Adsense adalah dengan membuat blog yang bercirikan Video asalkan anda rajin membuat promosi dan rajin membuat blogwalking pasti usaha anda akan berhasil.Tetapi aku bukan hendak bercerita mengenai adsense kerana aku tiada kelayakkan dan sememangnya tidak layak untuk bercerita tentang Google Adsense kepada anda kerana setakat ini income aku tidaklah banyak sangat seperti Otai-Otai adsense diluar sana.Jika mahu mengetahui lebih lanjut mungkin anda boleh bertanya kepada mereka.

Pada hari ini aku hanya ingin melelong Template yang telah 100% aku edit yang pada asalnya adalah Template dari bloggertube yang dibuat oleh Dante sila rujuk sini untuk maklumat lanjut.Aku sebenarnya mengedit Template ini hanya untuk kegunaan aku sendiri dan tidak berhajat untuk berkongsi dengan sesiapa kerana Template ini hanya untuk kegunaan sendiri tetapi disebabkan terlalu ramai yang meminta untuk memiliki Template ini jadi aku mengambil keputusan untuk melelong sahaja Template ini kepada yang menginginkannya tetapi bukan bermaksud aku ingin menjual template ini kerana template yang original anda boleh dapati secara percuma di sini tetapi anda hanya perlu membayar hasil usaha aku mendesign semula template ini dan memang sesuai untuk meletakkan Google Adsense didalamya.Dan disebabkan tempalte ini agak sukar jika anda tidak betul-betul faham menggunakannya jadi aku akan membantu anda memasang Template ini sampai berjaya.
 
Lihat demonya Disini 
Original template demo:Disini

Kepada sesiapa yang berminat untuk memilikinya anda boleh membuat pembayaran ke akaun aku dibawah.Dan aku akan menghantar template ini kepada anda melalui emel apabila pembayaran anda telahpun disahkan.
Akaun:162106823490 (maybank)
Nama:Masuberi Bin Mohamed
Harga:Rm20.00
Contact Me:dadu_merah@yahoo.com
Service:Free For Life..


4 comments:

  1. tak berapa faham la.. code adsense tu bukan boleh letak sendiri jer ker.. senang ker nak dapat kalau kita apply google ads guna blog video jer..

    ReplyDelete
  2. senang jer..kan aku skrg tgh pakai..Google ads mmg boleh letak sendiri untuk template biasa tapi untuk video template ni payah sikit..kena tambah kode.

    ReplyDelete
  3. galery tube ke yg ko dah edit?smart2

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen ada dibawah ini dan yang berkenaan dengan post sahaja dan semua komen akan ditapis dahulu sebelum ditampilkan.